Hari yang bahagia buat saya

“Alhamdullillah, kesihatan ayahanda semakin menunjukkan perkembangan baik menerusi rawatan diberikan doktor,” itulah kata-kata saya ketika ditanya wartawan sempena menyambut ulang tahun ke-62 ayahanda, Al Sultan Ismail Petra di Istana Mahkota Kubang Kerian, 12 November lalu.

Saya amat berharap suasana ini berterusan pada tahun-tahun mendatang. InsyaAllah

Saya sememangnya bersyukur kerana ayahanda masih bersemangat dan terus menerus menunjukkan peningkatan memberangsangkan setiap hari. Saya amat berharap Baginda mampu menjalani hari-hari yang mendatang dengan penuh semangat.

Bersempena dengan ulang tahun ayahanda saya ini, saya berharap semua rakyat mendoakan kesejahteraan Baginda dan memastikan Baginda mampu memberi impak positif terhadap kesihatan Baginda dalam tempoh terdekat.

Saya juga ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang sentiasa memberi sokongan dan galakan kepada kami sekeluarga menempuh hari-hari mencabar.

Kepada sekalian rakyat Kelantan dan yang berada di luar Kelantan, marilah kita sama-sama mendoakan ayahanda saya terus dipanjangkan usia dan bersama kita pada tahun-tahun akan datang. Terima kasih semua.

Buat ayahanda tersayang, saya zahirkan kemaafan dan mendoakan ayahanda kuatkan semangat serta sentiasaha gembira menempuhi hari mendatang.

