KASIH AYAHANDA

MENGHADAP AYAHANDA DAN BONDA…Saya amat bersyukur ke hadrat ilahi betapamasih memberi peluang kepada saya untuk memohon ampun dan maaf kepada ayahanda dan bonda saya sempena Hari Raya Aidiladha yang jatuh pada 6 November lalu.

KASIH BONDA

Kesempatan manis yang saya perolehi ini amat menyentuh hati nurani saya kerana melihat ayahanda begitu riang dan gembira begitu juga wajah bonda saya sungguh bersinar di hari raya.

Saya mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua rakyat kerana tidak pernah lupa memberi semangat dan doa segunung harapan untuk melihat ayahanda saya, Tuanku Ismail Petra terus menunjukkan kemajuan memberangsangkan terhadap kesihatannya. Begitu juga wajah bonda saya semakin menampakkan kejernihan menyaksikan kemajuan itu.

Saya di sini mengucapkan salam kemaafaan dan Selamat Hari Raya kepada semua. Diharapkan ayahanda saya terus bersemangat.